søndag 8. april 2012

Mine blogger og sider!

Min blogg 
                                                                                                                                                                                                                             
 Er en blogg uten en rød trå. 

Jeg tenker at jeg kommer til å blogge mer på den,
det er liksom min galskapsblogg!

Så kom jeg på en annen side som jeg har laget

En side med dikt, sitater og kloke ord.
Jeg ble overrasket over 3000 besøkende, 
uten at jeg har jobbet noe for det.

Her kan leserne også legge igjen de fineste ordtak, dikt o.l.

Ta en titt på de da vel  :-)

Jeg ønsker alle en fantastisk 1.Påskedag!

Jeg skal ta noen bilder av noen bokser og rør....
Og jobbe videre med en utfordring.

Påskeklem fra Hanne Mor


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you!